FANDOM

Tamara Franko-to jedna z głównych bohaterek serialu.Główna antagonistka w każdym sezonie serialu.

Wygląd Edytuj

Tamara jest bardzo ładną dziewczyną,długie blond włosy,a także brązowe oczy. Ubiera się bardzo modnie.

Osobowość Edytuj

Tamara jest sprytna, przebiegła i bardzo inteligentna. Jest również bardzo wredna, arogancka, samolubna i niemiła dla wszystkich. Jest także Często posługuje się ironią i sarkazmem.

Na początku była lubiana przez wszystkich ale przez wszystkie intrygi przeciw Franky, wszyscy się od niej odwrócili i nikt nie chce się z nią przyjaźnić z wyjątkiem Andresa który jest w niej zakochany.

Historia postaci Edytuj

Tamara była najmądrzejsza w całej szkole, ale Franky jej to odebrała.

Już od samego początku Tamara próbuje rozdzielić Franky i Christiana. Próbowała mnóstwa różnych sposobów ale nigdy jej to nie wychodzi.

Przez te intrygi straciła wszystkich przyjaciół, którzy mają już dosyć jej zachowań, ale ona i tak nie zamierza się zmienić.

W drugim sezonie od momentu gdy dowiedziała się że Franky jest androidem groziła Chrisowi aby z nią zerwał, bo inaczej wyda ją Lidze Anty-robotycznej.

Jednak ten pomysł zadziałał tylko na chwilę bo po pewnym czasie i tak do siebie wrócili.

Od tego momentu Tamara próbowała różnych sposobów aby Liga Antyrobotyczna w końcu zdemaskowała Franky.

Aby ją uciszyć, Clara przebrała się za Klabuma i udawała że jest najsilniejszym androidem, dzięki temu przez pewien czas Tamara była cicho.

Tamara zyskała również nowego sojusznika który jej zawsze pomagał Andresa Ramireza. Wspólnie zmieniali parametry Franky.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Tamara nienawidzi jej, i cały czas knuje jak by się jej pozbyć, a to wszystko przez to że Christian wybrał Franky a nie ją

Odkąd Tamara się dowiedziała że Franky jest androidem robiła wszystko by Liga antyrobotyczna ją zdemaskowała i zezłomowała.

Christian Montero Edytuj

Tamara jest w nim szaleńczo zakochana, a on ją traktuje tylko jak siostrę.

Andres Ramirez Edytuj

Tamara z czasem zaczęła coś do niego czuć i go pokochała bo on ją chciał a Christian nie. Ale gdy się dowiedziała że jest androidem, już nie chciała być jego dziewczyną.

Ivan Vilamil Edytuj

Tamara była jego przyjaciółką, ale niezbyt dobrze go traktowała i już teraz się nie przyjaźnią.

Kassandra Ramirez Edytuj

Tamara dobrze się z nią dogadywała i jej pomagała,gdyż obydwie nie lubiły Franky.

Segundo Mejía i Lorenzo Bravo Edytuj

Tamara ich lubiła bo tak jak ona nienawidzą androidów i chcą ich zniszczyć.

Ciekawostki Edytuj

  • Nienawidzi wszystkich androidów.
  • Jest ekspertem komputerowym.
  • Do czasu przybycia Franky była najwybitniejszą uczennicą.
  • Raz udawała androida,żeby przyciągnąć na siebie uwagę,przez to miała wypadek i się połamała,była wtedy przez jakiś czas w gipsie.