FANDOM

Sofia Andrade-to jedna z głównych bohaterek serialu.Jest ona wybitnym naukowcem.To ona skonstruowała Franky,najlepszego androida,jedynego który ma serce.

Wygląd Edytuj

Sofia jest zgrabną młodą kobietą. Ma rude średniego wzrostu włosy.Czasami nosi okulary.Ubiera się często w marynarki.

Osobowość Edytuj

Sofia jest bardzo sympatyczną,miłą,osobą.Jest ona bardzo inteligentna,kocha swoją pracę,ale i też rodzinę.Bardzo dba o swoje córki i męża.

Historia postaci Edytuj

Sofia jest wybitnym naukowcem pracującym w EEG.Była ona odpowiedzialna za stworzenie Franky. Konstruowała ją aż pięć lat.

Po pięciu latach ciężkiej pracy w końcu uruchomiła ją pierwszy raz.Przedstawiła ją swojej rodzinie i wspólnie się przeprowadzili do nowego miasta,gdzie nikt ich nie znał.

Sofia przez cały czas ulepszała Franky,dzięki czemu stawała się coraz bardziej ludzka.

Uczestniczyła ona razem z swoją "córką" w Konkursie Androidów Jej android wygrał konkurs dzięki czemu wyjechała za granicę żeby mogli zamontować Franky serce.

Została zmuszona wtedy do pracy w laboratorium,aby tworzyć złe androidy.Nie mogła wrócić do domu.Aby być koło swej rodziny weszła w obudowę robotyczną.

Stała się ona wtedy Sabriną i wróciła do domu ale rodzina nie miała na początku pojęcia że to Sofia.

Dopiero z czasem dowiadywali się o tym kolejni członkowie rodziny.Ostatni się dowiedział jej mąż.

Po bardzo długim czasie bycia w obudowie robotycznej wróciła do domu jako Sofia.

Po pewnym czasie została ona nową prezeską EEG i mianowała Paula na swoją prawą rękę.

Miesiąc później razem z Paulem zorganizowali wydarzenie gdzie przedstawili wszystkie cztery androidy całemu światu.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Sofia ją traktuje jak drugą córkę,mimo że tak naprawdę Franky jest zrobiona z metalu.

Clara Andrade Edytuj

Sofia bardzo kocha swoją małą córkę,lecz często ją karze za złe zachowanie.

Wilson Andrade Edytuj

Sofia bardzo kocha swojego męża,zawsze się o niego troszczy i pomaga mu w jego problemach.Są bardzo zgranym małżeństwem i bardzo rzadko się kłócą.

Paul Mejía Edytuj

Sofia przyjaźni się z Paulem,oboje są naukowcami i często mu pomaga.Lecz on w pierwszym sezonie miał na celu tylko rywalizację z nią ,pod koniec sezonu zrozumiał że źle zrobił.Od drugiego sezonu już z nią nie rywalizuje i Sofia zawsze może na niego liczyć i mu ufa.

Ciekawostki Edytuj

  • Sofia mimo że jest jedną z głównych postaci to jest nieobecna aż w 43 odcinkach.
  • W drugim sezonie przez większość odcinków jest Sabriną.