FANDOM

Sabrina Aguilera-to jedna z głównych bohaterek serialu.Jest to tak naprawdę Sofia w obudowie robotycznej.

Wygląd Edytuj

Sabrina ma brązowe średniego wzrostu włosy,jest ona również trochę grubsza od Sofii.

Nosi ona przeważnie ciemne ubrania,które bardzo dobrze prezentują się na niej.

Historia postaci Edytuj

Sofia aby być blisko swojej rodziny weszła w obudowę robotyczną. Zmieniła imię i nazwisko na Sabrina Aguilera,aby jej nie rozpoznali zmieniła również głos.

Jeszcze przed podjęciem tego działania powiedziała o tym Paulowi,tylko on wiedział o tym od samego początku i ją wspierał przez cały czas.

Przyszła do rodzinnego domu podając się za opiekunkę,którą rzekomo przysłała Sofia.

Nikt z rodziny nie spodziewał się tego że jest to tak naprawdę Sofia ,dopiero z czasem dowiadywali się o tym kolejni członkowie rodziny.

Na początku powiedziała o tym Franky,żeby mogła wchodzić do jej systemu i o nią dbać.

Kolejna osoba która się o tym dowiedziała to Clara,gdyż bardzo jej nie lubiła więc Franky powiedziała jej że to tak naprawdę ich mama.

Po pewnym czasie dowiedziała się o tym również mama Sofii,gdyż podejrzewała Sabrinę,że to ona coś zrobiła jej córce,przy okazji dowiedział się o tym również Christian.

Później w pewnym momencie dowiedział się o tym również Wilson.Był on bardzo zdziwiony tą informacją,że jego żona była cały czas w domu tylko w innej postaci.

Po bardzo długim czasie bycia w ciele Sabriny Sofia postanowiła w końcu wrócić do laboratorium i wrócić do swojej początkowej postaci.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawia się tylko w sezonie 2A.
  • Była obecna w 44 odcinkach.
  • Tylko Paul wiedział od początku że jest to Sofia.
  • Aktorka która ją gra to siostra aktorki grającej Sofię.
  • Aktorka która w polskiej wersji ją dubbinguje podkładała w 1 sezonie głos mamie Loli.