FANDOM

Roby Mejía(Prototyp " R0B1 ")- to jeden z głównych bohaterów serialu. Jest on androidem skonstruowanym przez Paula.

Wygląd Edytuj

Roby bardzo przypomina zwykłego nastolatka, ma bardzo modną fryzurę, nosi modne ubrania, ale tak naprawdę jest zrobiony z metalu. W środku jego ciała jest mnóstwo przewodów i chipów.

Osobowość Edytuj

Roby pomimo braku serca jest miły, zabawny, sympatyczny, dobry i wrażliwy.Gdy się zakochał, to w oczach pojawiły mu się serduszka.

Historia postaci Edytuj

Roby został stworzony przez Paula potajemnie w ukrytym laboratorium w jego mieszkaniu. Stworzył go sam bez niczyjej pomocy.

Po pierwszym uruchomieniu był bardzo słabym androidem, nie potrafił się połączyć z siecią ani wyliczyć zaawansowanych obliczeń matematycznych.

Poszedł on od razu do szkoły i mimo tego że nie miał uczuć i był bardzo sztywny,Loli i Delfina się w nim zakochały.

Chłopiec często miał problemy techniczne: (spalił sobie oczy,stracił słuch albo gubił śrubki).Denerwowało to bardzo jego stwórcę.

Pewnego dnia chciał mieć coś czego nie ma Franky, lecz jego tata nie był tak dobrym naukowcem jak Sofia, więc to ją android poprosił o coś unikalnego.

Sofia zainstalowała mu słuch supersoniczny dzięki któremu słyszy na duże odległości i może dzięki temu pomóc komuś w niebezpieczeństwie.

W drugim sezonie Roby przy pomocy swojego stwórcy stał się Andromaxem superbohaterem który ratuje ludzi. Chłopiec również dołączył do zespołu muzycznego Franky.

Z czasem chłopak stawał się coraz lepszy i zaczął dorównywać innym androidom.

Pewnego dnia poszedł do lekarza, gdyż myślał że to fotograf, przez co jego przyszywana mama dowiedziała się że nie jest on człowiekiem, ale z czasem i tak go pokochała.

Pod koniec sezonu prawie został zezłomowany razem z innymi androidami przez nieobliczalnego fanatyka Lorenza Bravo,na szczęście wszyscy bohaterowie zdążyli na czas i ich uratowali.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Roby bardzo ją lubi, gdyż też jest androidem i sobie nawzajem pomagają w trudnych sytuacjach. Mają za sobą wiele wspólnych przygód.

Dulce Ramirez Edytuj

Roby się w niej zakochał,ale ona była tylko zakochana w Andromaxie, nawet jak chłopak jej powiedział że to on nim jest to i tak go nie kochała. Dopiero w finale 2 sezonu gdy prawie zostali zniszczeni dziewczyna wyznała mu że zarówno kocha Andromaxa jak i jego.

Delfina Montero Edytuj

Roby bardzo ją lubi traktuje ją jako dobrą przyjaciółkę, później zostaje jego siostrą i często prosi ją o pomoc. Jako jedna z pierwszych dowiedziała się o tym że Roby to android.

Christian Montero Edytuj

Na początku są oni wrogami gdyż Christian był zazdrosny o Franky, ale później zostali braćmi i się lubią i wspierają. Gdy Roby w odcinku 54 drugiego sezonu się wyłacza i nikt nie umie go włączyć Christian płacze.

Mariano Puentes Edytuj

W 1 sezonie są oni wrogami gdyż Mariano był zazdrosny o Delfinę,ale później zostali bardzo dobrymi przyjaciółmi.

Paul Mejía Edytuj

Roby bardzo go kocha, gdyż to on jest jego stwórcą,ale czasami się nie dogadują, gdyż Paul chce żeby Roby był najlepszy.Później jednak Paul go akceptuje i traktuje go jak prawdziwego syna.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

Roby traktuje ją jak mamę, zawsze jest dla niego miła i zawsze o niego dba. Bardzo ją kocha.

Segundo Mejía Edytuj

Jest to wujek Roby'ego i bardzo go kocha,ale zarówno się go boi bo Segundo jest przyjazny dla ludzi, ale nie lubi robotów.Ale w finale 2 sezonu powiedział bratankowi że mimo że jest robotem to i tak go kocha.

Tamara Franko Edytuj

Roby jej nie lubi, tak jak i ona jego, gdyż jest androidem,a ona ich nienawidzi. Czasami gdy Tamara chce się czegoś dowiedzieć to mówi do niego; Roby,Robulinku....

Ciekawostki Edytuj

  • Roby jest świetnym tancerzem.
  • Roby to drugi android pokazany w serialu.
  • Przez pierwsze cztery odcinki serialu nic nie mówi.
  • Jako jedyny ładuje się poprzez energię elektryczną.
  • Sofia zamontowała mu słuch supersoniczny,dzięki któremu słyszy na bardzo dużą odłegłość
  • Dzięki swojemu tacie Roby stał się Andromaxem - superbohaterem.
  • Tak jak jego tata często myli imię Wilsona,przeważnie mówi Wolter albo Wolfgang.