FANDOM

Paul Mejía-to jeden z głównych bohaterów występujących w serialu. W Polskim tłumaczeniu ”Pol” (po polsku Paul czyli Paweł)

Jest on naukowcem tak jak Sofia.To on stworzył Roby'ego.

Osobowość Edytuj

Paul jest często sarkastyczny,ironiczny i bardzo ponury.Uwielbia być w złym nastroju.

Mężczyzna jest również bardzo inteligentny,ale nie aż taki jak Sofia,często kopiuje jej pomysły i rywalizuje z nią w nieuczciwy sposób.

Paul jest również bardzo tchórzliwy,gdy znajdzie się w tarapatach od razu zaczyna mocno panikować,a także posuwa się nawet do płaczu.

Po ożenieniu się z Margaritą,zmienił się na lepsze,ale mimo tego czasami tak jak dawniej jest ponury i nerwowy.

Po ożenieniu się z Margaritą przestał również rywalizować z Sofią i zaczął z nią współpracować.

Wygląd Edytuj

Paul ma czarne włosyna twarzy ma lekki zarost,nosi on również okulary.Bardzo często ubiera swetry.

Prawie zawsze nosi ubrania w ciemnych kolorach:szarym,czarnym lub ciemno-granatowym prawdopodobnie ze względu na swoją zgorzkniałą osobowość.

Historia postaci Edytuj

Paul Mejía to naukowiec uwielbiający samotność.To on stworzył Roby'ego w tajemnicy w sekretnym laboratorium w jego domu.

Od samego początku rywalizował z Sofią,gdyż chciał żeby jego prototyp wygrał Konkurs Androidów.

Oprócz tego że jest naukowcem postanowił zostać wspólnikiem CyberByte.

Podzielił wtedy kawiarnię na dwie części i zaczął rywalizację z Margaritą ,chciał mieć wtedy jak najwięcej klientów,często posuwał się do nieuczciwych działań.

Z czasem jednak się w niej zakochał i przestał z nią rywalizować.Postanowił wtedy że będą wspólnie zarządzać lokalem bez podziału na części.

Zaczął się z nią umawiać i pewnego dnia się jej oświadczył.W finale sezonu 1 się pobrali.Ślub odbył się w Cyberze.

Od drugiego sezonu stał się lepszym człowiekiem i już przestał rywalizować z Sofią.

Zrozumiał że rywalizacja nie jest najważniejsza i od tego momentu zaczął wspierać Sofię,dzięki czemu zawsze obydwoje mogą na siebie wzajemnie liczyć.

W drugim sezonie Paul zamieszkał wraz z Margaritą i jej dziećmi dzięki czemu tworzą liczną i szczęśliwą rodzinę.

Paul w drugim sezonie również ulepszył Roby'ego,dzięki czemu stał się on Andromaxem,wgrał mu wiele nowych funkcji,zaczął być z niego dumny.

Paul zaczął rywalizować z Kassandrą o posadę prezesa EEG,lecz się wycofał przez jej groźby,groziła mu że powie jego żonie że Roby jest androidem.

Okazało się wtedy że jego miłość do Margarity jest silniejsza nawet od pracy.

Założył wtedy rodzinne laboratorium i to w domu tworzył wynalazki,które z czasem odniosły sukces.

Były to różnego rodzaju wynalazki minimalnie okulary pozwalające nagrywać,buty które same się wiążą,a także łyżworolki z automatyczną nawigacją.

W pewnym momencie życia jego rodzina się znów powiększyła,gdy przygarnął do swojego domu Dulce i Andresa.

Przyznał wtedy że bardzo się cieszy że posiada tak liczną rodzinę.W finale sezonu 2A powrócił do EEG,gdyż Sofia ,która została prezeskę EEG mianowała go na swoją prawą ręką.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Sofia Andrade Edytuj

Paul na początku z nią rywalizował,gdyż chciał żeby jego prototyp był najlepszy,lecz z czasem zrozumiał że źle postąpił i od tej pory jej pomaga i stał się jej prawą ręką.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

Paul mimo swojej ponurej osobowości bardzo kocha Margaritę,jest z nią szczęśliwy.Mówi do niej "Marguś".Jest z nią bardzo szczęśliwy.Czasami gdy się z nią pokłócił był bardzo smutny i przybity.

Roby Mejía Edytuj

Paul na początku źle traktuje Roby'ego,gdyż jest słabym prototypem,wypominał mu to bardzo wiele razy i na siłę chciał żeby był lepszy od Franky,lecz z czasem zaczął go traktować jak syna i ulepszać.Bardzo go kocha.Mimo tego czasami jest dla niego surowy.

Briggite Barrios de Mejía Edytuj

Paul kocha swoją mamę,jest jej ulubieńcem,gdyż obydwoje są ludźmi nauki,był zrozpaczony gdy ona wyjechała.

Segundo Mejía Edytuj

Paul nie lubi swojego brata,gdyż mają odmienne charaktery,często się kłócą i prawie nigdy ze sobą nie rozmawiają,lecz w finale sezonu 2A się godzą.Paul wtedy bardzo dziękuje bratu że uratował Roby'ego i mówi mu że nigdy tego nie zapomni i do końca życia będzie mu wdzięczny.

Ramon Puentes Edytuj

Paul nie przepada za Ramonem ze względu na jego ciekawość i nieudolność,wiele razy przez niego wysiadł mu w mieszkaniu prąd,bardzo często się kłócą.Czasami jednak ze sobą normalnie rozmawiają,ale zdarza się to rzadko.

Cytaty Edytuj

  1. "Przepraszam ale pani fale dźwiękowe przedostają się do mojej części,nie wie pani?.Proszę śpiewać ciszej".
  2. "Ignoracja też nie jest jadalna wie pani? Ale ja panią rozumiem po prostu brakuje pani smaku i kultury gastronomicznej z górnej półki.Takim osobom jak pani wystarczą tylko te prostackie ciasteczka".
  3. "Mam tu coś pysznego dla wyrafinowanego podniebienia".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest nieobecny tylko w 2 odcinkach sezonu 2A.
  • W sezonie 1 był obecny we wszystkich odcinkach.
  • To jedyna postać która od początku wiedziała o tym że Sabrina to Sofia.
  • Ten sam aktor od sezonu 2A gra również postać Segunda,przez co Paul ma mniej kwestii.
  • W 1 sezonie miał drzwi aż na cztery zamki,gdyż lubi prywatność.
  • To on skonstruował Muszkę Mejía
  • Nienawidzi imprez,uważa że nie pasują do niego.
    • Paul nie lubi również biwaków.
  • Mężczyzna nie lubi prawie każdego gatunku muzyki,jedyna muzyka jaką toleruje to muzyka klasyczna.
  • Uwielbia pić lemoniadę gorzką bez cukru.
  • Prawie zawsze przekręca imię Wilsona,nazywa go Winstonem,Wolfgangem,lub Wolterem.
  • Zamontował swojej mamie bioniczną rękę.
  • Jest mistrzem kuchni molekularnej.
  • Uwielbia samotność.