FANDOM

Mariano Puntes-to jeden z głównych bohaterów serialu, jest synem Ramona, zarządcy budynku.

Wygląd Edytuj

Mariano jest nastolatkiem dość wyjątkowym, gdyż jako jedyny bohater ma kręcone włosy. Są one czarne. Ma on również gęste brwi. Często nosi on bluzy i bluzki z krótkim rękawem.

Osobowość Edytuj

Chłopak jest miły, sympatyczny, pomocny, ale też bardzo nerwowy, często się denerwuje. Często doradza Christianowi w jego problemach.

Historia postaci Edytuj

Mariano to syn Ramona, dozorcy budynku. Chłopak marzy o karierze muzycznej.

Pewnego dnia tata kupił mu perkusję, po pewnym czasie sprzedał ją żeby uratować CyberByte przed bankructwem.

Na Dzień Przyjaciela Christian ją odzyskał, dzięki czemu znów mógł spełniać swoje marzenia.

W drugim sezonie razem z Delfiną, Chrisem i Tamarą, grał w zespole Jesteśmy Ludźmi.

Zajął tylko drugie miejsce, był z tego powodu bardzo smutny.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Christian Montero Edytuj

Mariano bardzo go lubi, są najlepszymi przyjacielami już od małego, zawsze go wspiera w trudnych sytuacjach.

Delfina Montero Edytuj

Mariano jest w niej zakochany już od małego, byli tylko przyjaciółmi, ale z czasem został jej chłopakiem. Mimo kilku sprzeczek dalej są razem. Zwraca się do niej "Ciasteczko".

Roby Mejía Edytuj

Mariano na początku go nie lubił, byli wrogami, gdyż był zdenerwowany, że Delfina zwraca uwagę na Roby'ego, a nie na niego. Teraz są przyjaciółmi.

Ramon Puentes Edytuj

Mariano jest bardzo zżyty z swoim tatą, zawsze może na niego liczyć w trudnych sytuacjach i jest dzięki niemu bardzo szczęśliwy.

Loli Rivas Edytuj

Mariano przez chwilę był jej chłopakiem, ale nie czuł się z tym dobrze, teraz są tylko przyjaciółmi.

Ciekawostki Edytuj

  • Uwielbia grać na perkusji, marzy o karierze muzycznej już od dłuższego czasu.
  • Mariano to jedna z postaci które najbardziej nie mogły uwierzyć że Franky jest androidem.
  • Do tej pory jest nieobecny w dwóch odcinkach.