FANDOM

Margarita Montero de Mejía-to jedna z głównych bohaterek serialu.Jest żoną Paula,a także mamą Christiana i Delfiny.

Osobowość Edytuj

Margarita jest bardzo wesołą,sympatyczną osobą.Jest optymistycznie nastawiona do życia.

Jest bardzo dobrą osobą,zawsze wspiera swoje dzieci w ciężkich momentach ich życia.

Margarita jest bardzo dobrą cukierniczką,jej desery smakują każdemu człowiekowi.

Wygląd Edytuj

Margarita jest szczupłą kobietą,ma ona brązowe włosy czasami związane w kitkę ,innym razem rozpuszczone.

Margarita przeważnie nosi bluzki i dżinsy,jej wszystkie ubrania są w kolorach jasnych i żywych.

Historia postaci Edytuj

Margarita jest właścicielką CyberByte,jest ona bardzo dobrą osobą.Zawsze wspiera swoje dzieci.

Pewnego dnia,aby wspierać swojego syna wyjechała na Ukrainę,znalazła wtedy wspólnika do swojej kawiarni,był nim Paul.

Jego działania bardzo popsuły kawiarenkę,gdy kobieta wróciła była bardzo na niego zła.

Od tej pory obydwoje rywalizowali o to kto będzie miał więcej klientów.Z czasem obydwoje zaczęli coś do siebie czuć.

Zaczęli ze sobą współpracować i się spotykać.Pod koniec 1 sezonu Margarita się z nim ożeniła.

Razem z dziećmi przeprowadziła się do jego domu,od tej chwili jest bardzo szczęśliwa.

Czasami ich małżeństwo przeżywało trudne chwile,zwłaszcza wtedy gdy dowiedziała się o tym że Roby jest androidem.

Z czasem zaczęła go akceptować jako swojego syna,mimo że jest robotem.

Po wyjeździe Kassandry przyjęła do swojego domu również Dulce i Andresa.

Od tej chwili posiada bardzo zróżnicowaną rodzinę i jest bardzo szczęśliwa.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Christian Montero i Delfina Montero Edytuj

Margarita bardzo kocha swoje dzieci,wspiera je w trudnych chwilach i bardzo o nich dba.

Paul Mejía Edytuj

Margarita na początku go nie lubiła gdyż oboje mają odmienne charaktery ale z czasem się zakochali i od tej chwili są małżeństwem.

Roby Mejía Edytuj

Margarita traktowała go jak syna z ogromną czułością,bardzo się o niego martwiła,pewnego dnia gdy zabrała go do doktora okazało się że jest androidem,bardzo się przejęła tą informacją,ale mimo tego zaakceptowała go takiego jakim jest.

Franky Andrade Edytuj

Margarita bardzo ją lubi,gdyż Franky często jej pomagała w Cyberze.Uważała ją za idealną dziewczynę dla swojego syna,aż do momentu gdy dowiedziała się o tym że dziewczyna jest androidem.Mimo tego zaakceptowała ją taką jaką jest,gdyż chce żeby Christian był szczęśliwy.

Wilson Andrade i Ramon Puentes Edytuj

Margarita ma z nimi bardzo dobre relacje,są częstymi klientami w jej kawiarence,Często rozmawiają o swoich problemach i się pocieszają.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest właścicielką CyberByte.
  • Do tej pory pojawiła się we wszystkich odcinkach.
  • Uwielbia przygotowywać słodkości.
  • Kocha kwiaty i przyrodę.