FANDOM

Lorenzo Bravo-to jeden z głównych bohaterów serialu.Jest on liderem Ligi Antyrobotycznej.

Osobowość Edytuj

Lorenzo jest bardzo inteligentny,sprytny i przebiegły.Nie da się go oszukać.

Jest również bardzo uparty i zdolny do wszystkiego.Ma obsesję na punkcie zniszczenia androidów.

Lorenzo odkąd przybył bardzo się rządził,uważał się za lepszego od innych.

Wygląd Edytuj

Lorenzo jest przystojny,a także bardzo umięśniony,ma on krótkie czarne włosy.

Ma on pieprzyk nad ustami.Przeważnie nosi on koszule.Na ręce nosi zegarek.

Historia postaci Edytuj

Lorenzo przybył do szkoły,gdyż dowiedział się że Segundo nie radzi sobie z niszczeniem androidów.

To on został głównym liderem Ligi Antyrobotycznej.Od przybycia miał bardzo duży wpływ na fabułę serialu.

Stworzył on aplikację wykrywającą androidy,przez co wszystkie androidy od razu się go bały.

Stał się on bardzo niebezpieczny dla androidów,gdyż jego wynalazki były brutalne.

Pod koniec sezonu dowiedział się że członkowie zespołu Franky i jej Androidy są prawdziwymi androidami,zaczaił się na nich w furgonetce podszywając się pod szofera.

Wywiózł ich w miejsce gdzie nie można było połączyć się z siecią,na szczęście ich przyjaciele przybyli na czas i zdążyli go powstrzymać.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Segundo Mejía i Ramon Puentes Edytuj

Lorenzo z nimi współpracował przez długi czas,lecz ostatecznie oni go zdradzili,gdyż odeszli z Ligi Antyrobotycznej i w finale sezonu 2A postawili się mu,przez co nie mógł spełnić swoje marzenia o zniszczeniu androidów.

Kassandra Ramirez Edytuj

Lorenzo od początku jej nie ufał,aż w końcu się przekonał że ona chce zawładnąć światem.Jednak to ona powiedziała mu o tym że Franky i jej Androidy są prawdziwymi androidami .

Ciekawostki Edytuj

  • Do tej pory pojawił się w 28 odcinkach.
  • W sezonie 2A był on nauczycielem informatyki,zaś w sezonie 2B stał się dyrektorem szkoły.
  • W finale sezonu 2A ujawnia że po pracy opracowuje różne teorie w opuszczonym magazynie.
  • Nienawidzi on androidów,jednak lubi technologię.
  • To on stworzył wszystkie wynalazki należące do Ligi Antyrobotycznej.
  • Pod koniec sezonu jako jedyny chciał zezłomować androidy.
  • Ma szczeniaczka o imieniu Peppy.
  • Był on na wyspie Margaricie,znajdującej się na Karaibach.
  • Uzyskał doktorat na uniwersytecie w Michigan.