FANDOM

Dolores"Loli "Rivas-to jedna z głównych bohaterek serialu.Dziewczyna Ivana.

Wygląd Edytuj

Loli jest bardzo ładną dziewczynę,ma ona jasno-brązowe włosy.Nosi jedynie modne ubrania.

Osobowość Edytuj

Loli jest miła,bardzo sympatyczna,wesoła.Jest również bardzo naiwna i nie grzeszy inteligencją.

Loli czasami jest również bardzo zazdrosna o swojego chłopaka.

Historia postaci Edytuj

Loli to bardzo wyjątkowa dziewczyna,ciągle myśli tylko o modzie.

Marzyła o tym by znaleźć wyjątkowego chłopaka.Na początku zakochała się w Roby'm,lecz później żeby wbudzić w nim zazdrość udawała dziewczynę Mariano.

Później jej się to spodobało i była jego prawdziwą dziewczyną.Chłopak jednak nie chciał z nią być.

Pewnego dnia została zamknięta w szafce a obok w drugiej został zamknięty też Ivan wtedy oboje zrozumieli że są dla siebie przeznaczeni.

Od tej pory jest dziewczyną Ivana i mimo licznych kłótni bardzo się kochają.

Z Ivanem miała zespół muzyczny "Ich Dwoje".Jednak nie zdążyli na czas wysłać filmu i odpadli.

Loli po tym kibicowała zespołowi"Jesteśmy Ludźmi" i zapowiadała ich w finale Konkursu Zespołów.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Ivan Vilamil Edytuj

Loli była jego przyjaciółką,ale pod koniec sezonu 1 zrozumiała że on jest dla niej chłopakiem idealnym.Czasami się z nim kłóci ale bardzo się kochają Loli nazywa Ivana "misiaczkiem".

Roby Mejía Edytuj

Loli była na początku w nim zakochana ale teraz są przyjaciółmi.

Mariano Puentes Edytuj

Loli przez chwilę udawała jego dziewczynę,żeby wzbudzić zazdrość w Roby'm,lecz później zakochała się w nim.Chłopak jednak nie chciał z nią być.

Delfina Montero Edytuj

Loli na początku jej nie lubiła się kłócili,gdyż obydwoje byli zakochani w Roby'm. Teraz się przyjaźnią i często się wspierają w różnych sytuacjach.

Franky Andrade Edytuj

Loli lubi Franky często pomaga jej jak się ubrać na imprezę.Gdy się dowiedziała o tym że ona jest androidem,była bardzo tym zafascynowana i chciała być jej najlepszą przyjaciółką.

Ciekawostki Edytuj

  • Umie grać na skrzypcach
  • Uwielbia być modna i na czasie.
  • Chce być w przyszłości modelką.
  • Uwielbia oglądać telenowele miłosne.
  • Jest nieobecna w 7 odcinkach.
  • O tym że Franky jest androidem dowiedziała się w odcinku "Franky i fałszywe androidy"