FANDOM

Leo-to drugoplanowa postać serialu.Był on wielkim fanem Franky,po tym gdy ta wystąpiła w reklamie Ligi Antyrobotycznej.

Osobowość Edytuj

Leo jest człowiekiem bardzo natrętnym,cały czas chodził za Franky,mimo że ta ciągle mu powtarzała że chce od niego odpocząć.

Wygląd Edytuj

Leo jest nastolatkiem, ma krótkie ciemno-brązowe włosy,chłopak nosi również okulary.

Historia postaci Edytuj

Leo przyjechał do miasta odwiedzić swojego chrzestnego,ten mu pokazał reklamę Ligi Antyrobotycznej z udziałem Franky.

Chłopak się nią zachwycił i od razu zaczął cały czas chodzić za swoją idolką i nie dawał jej odetchnąć ani na chwilę.

Próbował nawet rozdzielić ją z Christianem,udawał że został pobity przez Christiana,a także prosił swojego wujka o to aby go wyrzucił ze szkoły.

Nie tylko Franky i Christian mieli dość natrętnego fana,ale także inni bohaterowie,wspólnie próbowali się go pozbyć.

Wkrótce Franky była dla niego bardzo nie miła,lecz nawet to go nie zniechęciło .

Następnie Leo chciał żeby Franky go pocałowała,dziewczyna z nadzieją że po tym się odczepi pocałowała go w policzek,dzięki czemu w końcu przestał za nią chodzić.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Leo ją uwielbiał,ciągle jej śpiewał piosenki i mimo tego że była dla niego nie miła dalej ją ubóstwiał.

Christian Montero Edytuj

Leo go nie lubił i próbował wiele razy rozdzielić go z Franky

Segundo Mejía Edytuj

Leo ma z nim bardzo dobre relacje,Segundo go uwielbia i zawsze go we wszystkim wspierał.

Cytaty Edytuj

1."Franky jesteś wzorem do naśladowania dla nas wszystkich,dla całej ludzkości.Odkąd zobaczyłem reklamę Ligi Antyrobotycznej siedzą mi w głowie twoje słowa o wykończeniu robotów.To niesamowite".

2."Cześć.Jestem Leo.Fan Franky.I nie zamierzam cię opuścić już nigdy".

3."Franky jest naszym wodzem i brylantem i litości nie ma dla robotów i replikantów i poprowadzi ludzi.Franky nasza Franky".

4."Szczerze mówiąc ten was spacer jest koszmarnie nudny,za to ze mną możesz zapolować na roboty i odstawić je do Ligi".

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawił się w 2 odcinkach.
  • Kiedyś lubił roboty ale Segundo przekonał go że są złe.