FANDOM

Ivan Vilamil-to jeden z głównych bohaterów serialu.W 1 sezonie antagonista od drugiego przyjazny chłopak. Ivan jest chłopakiem Loli.

Wygląd Edytuj

Chłopak jest przystojny i szczupły.Ma on ładnie ułożone czarne włosy.Nosi on przeważnie bluzki na krótki rękaw.

Osobowość Edytuj

Ivan jest miły, przyjazny, sympatyczny, optymistyczny, wesoły i uroczy.Nie jest zbyt bystry,ale jest dobrym i wiernym kumplem.

Ivan jest bardzo romantycznym chłopakiem,daje swojej dziewczynie mnóstwo prezentów.

Historia postaci Edytuj

Ivan był najlepszym kumplem Tamary,kompanem w jej planach przeciwko Franky. Robił to głównie ze względu że był w niej zakochany.

Ivan nic nie miał do Franky i czasami gdy widział że Tamara skłóciła Franky i Christiana zdradził ją i powiedział że to wszystko wina Tamary.

Pewnego dnia gdy Mariano wszedł na ulicę a nadjeżdżał samochód Franky użyła swoich silników w nogach,aby mu pomóc wtedy Ivan dowiedział się że Franky jest androidem

Nie powiedział on tego Tamarze,tylko powiedział to że zna sekret Franky.

Tamara aby wyciągnąć z niego tę informację zamknęła go w szafce a obok w drugiej zamknęła też Loli.

Wtedy Ivan zorientował się że Loli to idealna dziewczyna dla niego i przestał ganiać za Tamarą.

Razem z Loli,założył duet muzyczny,lecz nie zaszli za daleko w konkursie zespołów.

Wtedy gdy odpadł z konkursu,zaczął kibicować zespołowi Franky i Jej Androidy,to on ich zapowiadał w finale.

Gdy oni wygrali miał z nimi pojechać na zwiedzenie miasta,lecz pod szofera podszył się Lorenzo i trafił razem z androidami do opuszczonego magazynu.

Ivanowi udało się uciec i wtedy wezwał pomoc i dzięki niemu wszystkim androidom nic się nie stało.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Tamara Franko Edytuj

Ivan od zawsze był w niej zakochany,lecz ona go nie zauważała przestał się z nią zadawać i już nie są nawet przyjaciółmi.

Loli Rivas Edytuj

Ivan i Loli byli przyjaciółmi,lecz gdy oboje zostali zamknięci w szafkach odkryli że są dla siebie kimś więcej.Od wtedy zostali parą.Mimo kilku sprzeczek są dalej parą i się kochają.Ivan nazywa Loli "misiaczkiem".

Roby Mejía Edytuj

Roby to dobry kumpel Ivana,to Ivan dowiedział się jako jeden z pierwszych o tym że on jest Andromaxem i nikomu o tym nie powiedział.

Franky Andrade Edytuj

Na początku nie miał z nią dobrych relacji,gdyż często pomagał Tamarze w jej złych planach,ale teraz są przyjaciółmi.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest nieobecny w trzech odcinkach.
  • O tym że Franky jest androidem dowiedział się drugi,pierwszym była Delfina.
  • Gdy dowie się o jakiejś dużej tajemnicy to mdleje.
  • Umie grać na keyboardzie
  • Jako jedyny z bohaterów latał z Franky w niebie,po tym przez chwilę stracił głos.