FANDOM

Franky Angrade-główna bohaterka serialu"Jestem Franky".Jest ona androidem zbudowanym przez Sofię Anrade.Na początku nie posiada uczuć lecz z upływem czasu je zdobywa. Pod koniec 1 sezonu wygrywając konkurs androidów zdobywa serce.

Historia postaci Edytuj

W Odcinku 1 Franky zostaje zbudowana przez Sofię.Sofia wraz z swoim mężem Wilsonem i młodszą córką Klarą przygarnia ją do domu i się przeprowadzają do innego miasta. Franky poznaje tam przystojnego Christiana który się w niej zakochuje.W Odcinku 2 Franky zostaje zhakowana przez Paula w wyniku czego ma problemy Charlie każe Sofii ją wyłączyć ta nie zgadza się i stara się dojść dlaczego Franky tak się zachowała.W Odcinku 3 Franky jest poddawana próbom które mają wykazać dlaczego tak się zachowywała.W wyniku czego nie przychodzi do szkoły .Christian się o nią martwi i postanawia śledzić Sofię w wyniku czego trafia do laboratorium.Tam odnajduje Franky która jest wyłączona.Christian boi się o nią jeszcze bardziej.Sofia mówi mu że to jest tylko rezonans.W Odcinku 4 na prośbę Tamary włamuje się do konta Christiana i pisze do jego bliskich obraźliwe rzeczy.Christian się na nią obraża w Odcinku 5 nie chce z nią rozmawiać.Lecz z upływem czasu jej wybacza ,gdyż stwierdził że zrobiła to z zazdrości.W Odcinku 6 przez młodszą siostrę Klarę zostaje rozładowana .Przez ten incydent Delfina dowiaduje się że Franky jest robotem.W Odcinku 7 Franky wyjaśnia jej wszystko o jej sekrecie przez co dziewczyna dotrzymuje sekretu i się z nią zaprzyjaźnia.W Odcinku 8 przez Tamarę Franky dostaje w głowę ,w wyniku czego rozstraja się jej głos.W Odcinku 9 Klara prosi ją o to aby pobawili się w kosmitki,Klara tego chce żeby zrobić żart Benjaminowi. Franky zgadza się i dzięki swoim mocom wysyła różne znaki przez które jej znajomi zaczynają wierzyć że jest kosmitką .W Odcinku 10 Franky odkrywa że Roby też jest robotem w związku z czym się z nim zaprzyjaźnia nie podoba to się zazdrosnemu Christianowi.W Odcinku 11 Franky ma kolejne problemy,gdyż przyjeźdża Mama Wilsona,Babcia Klary ,która nigdy nie widziała Franky. Dziewczyna musi uważać aby jej sekret nie wyszedł na jaw .W Odcinku 12 Paul zamienia Robiego i Franky ciałami,gdyż Robi jest mało inteligentny a chce wygrać konkurs androidów.W Odcinku 13 Franky staje się sławna,gdyż występuje w reklamie soków wraz z Robym.Przez co w Odcinku 14 oboje stają się aktorami noweli.Christian znowu jest zazdrosny.W Odcinku 15 Franky postanawia chodzić zarówno Christianem jak i Robym przez co Christian nie chce już jej nigdy znać.Dopiero w Odcinku 16 ratując Cyber Byte przed bankructwem jej wybacza,W Odcinku 17 Franky zjadając babeczkę z Cybera uszkadza sobie kawałek mózgu przez co nic nie pamięta.Na szczęście Sofii udaje się ją naprawić.W Odcinku 18 Charlie dowiaduje się że Roby jest robotem przez co go ratuje i zamyka Charliego w laboratorium.W Odcinku 19 Charlie przygarnia sobie Franky i usuwa z jej pamięci dane o rodzinie przez co on sam staje się jej ojcem.W Odcinku 20 Charlie postanawia produkować klony Franky przez co prawdziwa Franky zostaje wciąż odłączona od rodziny.W Odcinku 21 Franky ucieka i walczy z swoim klonem o miejsce w rodzinie.Sofia odkrywa która to prawdziwa Franky i ponownie wraca do swojej rodziny.W Odcinku 22 Franky postanawia być dla wszystkich dobra gdyż jej klon był dla jej znajomych bardzo nie dobry i wszyscy się pogniewali na dziewczynę.W Odcinku 23 Franky zaraża się wirusem przez co zamiast mówić śpiewa,wszystkim się podoba się jej głos a zwłaszcza dyrektorce która zamierza nakręcić komedię muzyczną z Franky w roli głównej.W Odcinku 24 Franky przeżywa jeden z największych dramatów w jej dotychczasowym życiu.Zaczyna odczuwać ona smutek.Gdy Christian chce wyjechać do Europy aby grać w piłkę nożną dziewczyna nie może funkcjonować normalnie,bardzo jej z tego powodu smutno.Przyznaje się mu że go kocha i miłosnym uściskiem go żegna .W Odcinku 25 Franky aby wyładować smutek prosi Sofię o to aby mogła płakać Sofia znajduje na to radę wynajduje jej soczewki ,które symulują łzy.Po pewnym czasie jednak wynalazek ten szwankuje zacina się.W tym samym odcinku również Franky zabrała wszystkie oszczędności Klary i oddała je Tamarze przez co Klara się mocno pogniewała.W Odcinku również dowiadujemy się że Franky umie mówić we wszystkich językach świata przez co Tamara zaczyna podejrzewać że Franky nie jest człowiekiem.

Relacje z innymi Edytuj

  • Sofia i Wilson-są rodzicami Franky wspierają dziewczynę w różnych sprawach ,jak ma postąpić kiedy jest dobrze,traktują ją jak starszą córkę.
  • Klara-Klara na początku nie lubi Franky lecz z upływem czasu wnioskuje że dobrze że ma starszą siostrę i zaczyna się z nią dogadywać,pomaga jej często przed karą za złę czyny.Czasami jest Franky jest dla niej bardzo nie miła np: W odcinku 25 oddaje jej wszystkie oszczędości Tamarze.
  • Tamara-jest główną antagonistką Franky,gdyż oboje kochają Christiana,a Tamara nie chce jej ustąpić mimo że Christian nic do niej nie czuje. Franky jest dla Tamary miła napisała za nią sprawdzian,uratowała jej psa lecz ona się nie odwdzięcza
  • Christian-Christian kocha Franky z wzajemnością .Christian czasami nie chce znać Franky za jej incydenty ale jej zawsze wybacza
  • Roby-Roby jest przyjacielem Franky oboje się rozumieją gdyż oboje są androidami .Franky czasami pomaga mu a on jej .
  • Delfina-Delfina jest jedną z nielicznych osób które wiedzą o tym że Franky jest robotem.Przez co jest jej najlepszą przyjaciółkę.Pomaga jej gdy ma problemy od razu wtedy przyprowadza ją do Sofii.