FANDOM

Dyrektor Agatha Conde-to jedna z drugoplanowych bohaterek serialu.Była ona chwilową dyrektorką szkoły.

Osobowość Edytuj

Agatha jest bardzo surową kobietą,bardzo często krzyczała na swoich uczniów.

Wszyscy bardzo się jej bali,zmieniła ona bardzo klimat w szkole.

Jest ona również bardzo poważną kobietą,nie lubi wygłupów,skrytykowała fakt że poprzednia dyrektorka porzuciła szkołę dla zagrania w filmie.

Wygląd Edytuj

Agatha Conde jest w średnim wieku,ma ona brązowe średniego wzrostu włosy.Są one kręcone.

Nosi na sobie beżowy garnitur,pod którym ma bordową koszulę.

Cytaty Edytuj

1."Kiedy uczeń lub uczennica wchodzi do placówki nie może jej opuścić,tu ja jestem za was odpowiedzialna".

2."Bez wykrętów!,Do nauki! Po to tutaj przyszliście,Za mną!".

3."Rozpoczniemy od chwili ciemności,co bardzo lubię,bez światła elektrycznego,bez prądu,bez urządzeń,musicie wiedzieć że lubię porządek i dyscyplinę i ciężką pracę,nie znoszę głupich zabaw i dlatego mam swoje sposoby,do tej skrzynki włożycie swoje telefony komórkowe".

4."Świetnie,porozmawiajmy otwarcie:O co tu w ogóle chodzi?!!!,czy wy mnie bojkotujecie?".

5."Co ma wspólnego prąd lub jego brak z umiejętnościami uczennicy?!!!".

6."Taka sytuacja jest nie do przyjęcia!,zatem bez wahania zastosuje środki dyscyplinarne wobec całej waszej trójki".

7."Nie do wiary!Co to za katastrofa!.W tej chwili wezwę do szkoły waszych rodziców!!!".

8."Proszę zrozumieć że wezwałam państwa bo zachowanie waszych dzieci jest nie do przyjęcia".

Ciekawostki Edytuj

  • Była obecna w 4 odcinkach.
  • Jest obecna tylko w 1 sezonie.
  • W sezonie 2A zastąpił ją Segundo Mejía.
  • Christian stwierdził że ma imię jak dla czarownicy,a Mariano że nazwisko jak z Drakuli.