FANDOM

Delfina Montero-to jedna z głównych bohaterek serialu.Najlepsza przyjaciółka Franky, a także siostra Christiana.

Wygląd Edytuj

Delfina jest ładną dziewczyną, ma długie czarne włosy i brązowe oczy. Często nosi różowe ubrania.

Osobowość Edytuj

Delfina jest słodka, miła, przyjazna, sympatyczna, a także sentymentalna.

Dziewczyna jest również lojalna, wierna i pomocna. Jest jedną z najbardziej optymistycznych postaci.

Historia postaci Edytuj

Delfina to córka Margarity. Często robi z nią ciasteczka. Pewnego dnia gdy jej mama się przeziębiła, w robieniu deserów pomagała jej Franky, wtedy dowiedziała się o tym, że Franky jest androidem.

Dziewczyna obiecała jej, że nikomu nie po wie o tym sekrecie, nie było to łatwe zadanie, gdyż Delfina ma problemy z dotrzymywaniem tajemnic.

Obie się wtedy zaprzyjaźniły i zostały najlepszymi przyjaciółkami. Delfina od tej chwili była towarzyszką we wszystkich przygodach w których brała udział Franky.

Delfina również zakochała się w Roby'm i była bardzo zdenerwowana na mamę, gdy chciała zostać żoną jego taty.

Pewnego dnia dowiedziała się że chłopak który jej się podoba jest także androidem, od tej chwili zostali tylko przyjaciółmi.

Margarita i Paul w końcu się pobrali, wtedy została ona siostrą Roby'ego i od tej chwili często pomaga również mu w problemach.

Delfina została dziewczyną Mariano, który zakochał się w niej już w dzieciństwie.

Bardzo się kochają i pomimo wielu kłótni są ze sobą szczęśliwi.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Delfina bardzo ją lubi, to ona dowiedziała się pierwsza o tym że Franky nie jest normalną dziewczyną.

Roby Mejía Edytuj

Delfina była w nim zakochana, ale gdy dowiedziała się że jest robotem, była bardzo smutna i już się odkochała. Od teraz Roby jest jej przyszywanym bratem i bardzo go lubi.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

Delfina bardzo kocha swoją mamę i zawsze ją wspiera w trudnych sytuacjach.

Mariano Puentes Edytuj

Delfina od lat się z nim przyjaźniła, ale z czasem zaczęła czuć do niego coś więcej i teraz chodzi z nim, mimo kilku sprzeczek są nadal razem. Zwraca się do niego "Ciasteczko"

Loli Rivas Edytuj

Delfina na początku nie dogadywała się z nią, gdyż obydwie kłócili się o Roby'ego, ale teraz są dobrymi przyjaciółkami.

Ciekawostki Edytuj

  • Do tej pory była nieobecna w dwóch odcinkach.
  • Nie potrafi ukrywać sekretów,zawsze gdy pozna jakąś tajemnicę,swędzi ją nos.
  • Jest dobra w przygotowywaniu deserów.
  • Jest o rok młodsza od Christiana .
  • Nie wie kim by chciała być w przyszłości.