FANDOM

Clara Andrade-to jedna z głównych bohaterek serialu.Siostra Franky. Najlepsza przyjaciółka Benjamina.

Wygląd Edytuj

Clara jest dwunastoletnią szczupłą dziewczynką,ma ona długie włosy w kolorze ciemny blond.

Osobowość Edytuj

Clara jest zabawna,sprytna,przyjacielska,ale też buntownicza,przesadnie zazdrosna i rozpusczona.

Nie przepada się uczyć,woli zabawę,często sprawia problemy wychowawcze.

Historia postaci Edytuj

Clara była jedynaczką,była z tego powodu bardzo szczęśliwa.Mieszkała z rodzicami w innym mieście.

Pewnego dnia gdy Sofia przyprowadziła Franky jej życie się bardzo zmieniła,musiała przeprowadzić się do nowego miasta i rodzice nie zwracali na niej całej uwagi.

Już pierwszego dnia w nowej szkole zaprzyjaźniła się z Benjaminem.

Od razu zaczęła z nim przeżywać wiele przygód,Clara z czasem również zaakceptowała Franky,gdyż zrozumiała że dobrze mieć starszą siostrę.

Często ją wspiera w różnych sprawach i mimo częstych kłótni bardzo ją lubi i zawsze jej wybacza.

W drugim sezonie bardzo tęskniła za swoją mamą gdy ta wyjechała za granicę.

Gdy przyszła Sabrina nie wiedziała że to jej mama,była bardzo zdenerwowana na nią że próbuje odebrać miejsce jej mamy przez co ciągle jej dokuczała.

Pewnego dnia Franky jej wyznała że Sabrina to tak naprawdę Sofia.Od tej chwili już jej nie dokuczała i się cieszyła że jej mama jest cały czas w domu.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Clara była na początku zła że ma starszą siostrę,ale z czasem ją zaakceptowała i teraz mają ze sobą dobre relacje.

Benjamin Franko Edytuj

Clara się z nim przyjaźni odkąd go poznała,mimo kilku sprzeczek nadal są najlepszymi przyjaciółmi.

Caro A Edytuj

Clara jej nienawidzi a ona jej,każdego dnia się kłócili i miały przez to bardzo dużo problemów u nauczycielki i dyrektorki.

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku była zdenerwowana że musi mieszkać z Franky i nie akceptowała jej jako siostry.
  • Jako trzecia dowiedziała się o tym że Sabrina to tak naprawdę Sofia.