FANDOM

Christian Montero-to jeden z głównych protagonistów serialu. Jest on człowiekiem i miłością Franky.

Wygląd Edytuj

Christian jest przystojnym nastolatkiem. Ma krótkie czarne włosy. Często nosi modne koszule.

Osobowość Edytuj

Jest on wesołym,uśmiechniętym,sympatycznym i zabawnym chłopakiem.

Historia postaci Edytuj

Christian to syn właścicielki kawiarni. Pewnego dnia szedł dostarczyć ciasto klientowi. Padał deszcz i miał parasolkę. Wtedy podbiegła do niego piękna Franky i chłopak od razu się w niej zakochał.

Cały czas tylko myślał o niej i mimo wielu kłótni i sprzeczek nie mógł o niej zapomnieć.

Z czasem Franky zaczęła też coś do niego czuć i chciała z nim być,lecz nie było to takie łatwe, gdyż Chris dostał propozycję wyjazdu na Ukrainę w ramach rozwoju swojego hobby piłki nożnej.

Christian przyjął tę ofertę i pojechał na Ukrainę lecz przed tym smutna Franky wyznała mu że go kocha. Mimo że na Ukrainie mu się podobało postanowił wrócić do domu żeby przebywać z Franky.

Po powrocie Christian został chłopakiem Franky i był bardzo szczęśliwy.

W finale sezonu 1 dowiedział się od swojej dziewczyny że jest ona androidem. Był bardzo zaskoczony tą informacją.

Franky musiała wyjechać za granicę do laboratorium. Chłopak powiedział wtedy jej że kocha ją mimo że nie jest człowiekiem i będzie na nią czekać aż wróci.

Po 4 miesiącach bez niej był bardzo smutny że jej tak długo nie ma w końcu wróciła i znowu byli parą lecz nie na długo.

Chłopak musiał z nią zerwać,gdyż po tym gdy Tamara dowiedziała się że Franky to android groziła mu że wyda ją Lidze anty-robotycznej.

Christian był bardzo zrozpaczony tym że nie są już razem,lecz po pewnym czasie postanowił że znowu będą razem i będzie chronił dziewczynę przed Tamarą i Ligą Anty-robotyczną.

Przeżył z Franky wiele fascynujących momentów,byli razem bardzo szczęśliwi. Miłość ta zakończyła się, gdyż Kassandra wykasowała dziewczynie całą pamięć.

Chłopak jest teraz bardzo smutny i zrozpaczony i zrobi wszystko by znowu byli razem.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Franky Andrade Edytuj

Christian zakochał się w niej od pierwszego wrażenia, bardzo ją kocha mimo że jest ona androidem. Był jej chłopakiem przez długi czas, ale już nie są razem przez to że dziewczyna straciła pamięć.

Mariano Puentes Edytuj

Jest najlepszym przyjacielem Christiana,bardzo go lubi i zawsze sobie pomagają

Roby Mejía Edytuj

Na początku Christian nie lubił jego, był zazdrosny o Franky, ale z czasem przestał być zazdrosny,teraz mieszka z nim i traktuje go jako brata i bardzo go lubi.

Tamara Franko Edytuj

Była najlepszą przyjaciółką Christiana, lecz dokuczała Franky i już się z nią nie przyjaźni. Christian traktował ją jak siostrę i nigdy nie chciał by być jej chłopakiem.

Delfina Montero Edytuj

Chris się o nią troszczy i bardzo ją kocha, jest jego młodszą siostrzyczką.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

To jego mama, bardzo ją kocha i często jej pomaga po szkole w Cyberze.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest obiektem uczuć wielu dziewczyn.
  • Marzy o karierze zawodowego piłkarza.
  • To jedyny bohater nie z rodziny Andrade który dowiedział się o tym że Sabrina to Sofia z wyjątkiem Paula,który wiedział to od samego początku.