FANDOM

Carolina Aguilar"Caro A"-to drugoplanowa bohaterka serialu.Jest główną rywalką Clary.

Osobowość Edytuj

Caro A jest wredną,rozpuszczoną,pyskatą dziewczynką.Jest bardzo złośliwa,często posługuje się ironią i sarkazmem.

Wygląd Edytuj

Caro A ma długie jasno-brązowe włosy,nosi na głowie przepaskę w kolorze niebieskim.

Historia postaci Edytuj

Caro A powraca do szkoły po wycieczce za granicą.Była wtedy zazdrosna o Clarę,gdyż kiedyś to ona była najlepszą przyjaciółką Benjamina.

Clara zaczęła z nią rywalizować i obie ciągle się kłóciły,sprawiały wiele problemów.Benjamin wspierał na początku Caro A.

Jednak później wybrał Clarę,a Caro A wyjechała na kolejną podróż tym razem do Paryża.

Wróciła po długiej przerwie i okazało się że tak naprawdę jest kłamczuchą,gdyż nie była w Paryżu a u babci na farmie.

W sezonie 2A,często jest wspominana że nadal uczy się w szkole,lecz już nie występuje.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Benjamin Franko Edytuj

Caro A się z nim przyjaźniła wtedy gdy ten jeszcze nie znał Clary.Byli najlepszymi przyjaciółmi

Clara Andrade Edytuj

Obie się nawzajem nienawidzą,ciągle się kłócili przez co oby dwie mieli problemy.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawiła się w 6 odcinkach.
  • Pojawia się tylko w 1 sezonie.
  • W sezonie 2A często jest wspominana że nadal jest uczennicą,tylko nigdy nie jest pokazywana.
  • Jej tata jest bardzo bogaty i znany.
  • Przeważnie mówią na nią Caro A.