FANDOM

Benjamin Franko-to jeden z głównych bohaterów serialu.Jest on bratem Tamary i najlepszym przyjacielem Clary.

Wygląd Edytuj

Benjamin ma czarne włosy średniego wzrostu.Czasami nosi koszule,ale przeważnie są to luźne młodzieżowe ubrania.

Osobowość Edytuj

Chłopiec jest miły,przyjazny,zabawny.Czasami się kłoci z Clarą ale bardzo się lubią.Jest on zupełnym przeciwieństwem Tamary.

Historia postaci Edytuj

Benjamin to wesoły dzieciak,który uwielbia zabawę.Nie lubi się uczyć.

Pewnego dnia gdy przybyła Clara od razu się z nią zaprzyjaźnił i stał się jej najlepszym przyjacielem.

Od tej chwili przeżywają ze sobą wiele przygód i oboje nie przepadają się uczyć,ciągle się bawią.

Jednak pewnego dnia przez chwilę się z nią pokłócił,gdyż okłamywała go że jest kosmitką,wtedy z podróży przyjechała Caro A jego dawna najlepsza przyjaciółka.

Benjamin wtedy przez chwilę znów się z nią przyjaźnił ale ostatecznie wybrał Clarę i się pogodzili.

Pewnego razu Tamara powiedziała mu że Franky jest androidem,wtedy był zafascynowany tym i chciał być jej bratem.

Tamara była bardzo zdenerwowana że nie dość że Franky odebrała jej Chrisa,pierwsze miejsce w szkole to i brata.

Razem z Clarą Franky musiała go przekonać aby wrócił do Tamary..

W ostatnich odcinkach sezonu 2A do szkoły przyszedł pewien nowy uczeń Adrian,który uratował Clarę i to z nim się zaczęła przyjaźnić.

Benjamin był bardzo zdenerwowany i zazdrosny,ale ostatecznie Clara znów się pogodziła z swoim dawnym kumplem.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Tamara Franko Edytuj

Benjamin często kłóci się z swoją siostrą,bo mu często dokucza ale mimo tego czasami mają ze sobą dobre relacje.

Clara Andrade Edytuj

Benjamin jest jej najlepszym przyjacielem,bardzo ją lubi i przeżywa z nią wiele przygód.

Franky Andrade Edytuj

Mimo że jego siostra jej nie lubi to on z nią często rozmawia,gdy dowiedział się że jest ona androidem był bardzo zafascynowany i chciał być jej bratem.

Caro A Edytuj

Chłopak przyjaźnił się z nią przed przybyciem Clary,lecz gdy przybyła Clara wolał się przyjaźnić z nią i już nie zadawał się zbytnio z Caro A.

Camilo Franko Edytuj

Benjamin na początku nie był ulubieńcem dziadka lecz poprosił Clarę o pomoc i stał się jego ulubieńcem,spędzali ze sobą wiele czasu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie lubi się uczyć,woli zabawę.
  • Przeważnie mówią na niego "Benek".
  • Mimo że jego siostra nie cierpi Franky,to on ją lubi i jest najlepszym przyjacielem jej siostry.
  • Mimo że jest główną postacią do tej pory jest nieobecny aż w 25 odcinkach.
  • Z postaci które występują w czołówce to on dowiedział się ostatni o tym że Franky jest androidem.